Nieuws
Brandcare en Business Roadmaps

Brandcare en Business Roadmaps

15 mei 2018
Categorie: Innovatie, Maakindustrie, Ondernemerschap

Brandcare B.V. ontwikkelt ‘real time info en signing’, bijvoorbeeld  voor de Jaarbeurs en voor diverse festivals. ‘En dat gaat heel goed, de resultaten zijn veelbelovend, vertelt ondernemer Joep van de Voort. ‘Om onze grenzeloze ambities in goede banen te leiden, ben ik gestart met ondernemersprogramma Business Roadmaps (BR)’.

BR is een Keyport Project, bedoeld om het regionaal ondernemerschap te versterken. Lees hier het verhaal van deelnemer Joep van de Voort.

Brandcare.jpg

Met Jovo Management zijn wij al meer dan 10 jaar actief in de evenementen wereld. Daarin viel ons steeds vaker op dat er onvoldoende aandacht was voor branding en signing, een gemiste kans in onze ogen. Daarom zijn wij ruim een jaar geleden Brandcare B.V. gestart. Brandcare richt zich enkel en alleen op branding en signing voor evenementen die het belangrijk vinden om bewust aan hun imago te werken. Wij helpen evenementen door met ze mee te denken over hoe de bezoekers, sponsors en deelnemers het evenement beleven. Daarover geven we advies en maken een uitvoeringsplan. We voeren dit plan turn key voor onze klanten uit. Hierbij garanderen we een verbetering van het imago of merkbekendheid.

We zijn gevestigd in Swalmen en van daaruit worden alle projecten door het hele land, en zelfs daarbuiten, voorbereid en gecoördineerd. We hebben een grote verbondenheid met de regio omdat alle medewerkers in de omgeving van Roermond wonen, de meeste zijn er zelfs geboren. Bij ons op kantoor hoor je dan ook een mooie mix van Hollands, Brabants en Roermonds, dat gaat soms met de nodige hilariteit gepaard.

Ontwikkeling
Als we het hebben over signing wordt er meestal gedacht aan het printen van een bordje waarop staat waar je moet zijn. Maar wij gaan hier verder in. Hoewel de fysieke prints en aankleding altijd zullen blijven bestaan zal het gebruik van smartphones blijven toenemen. Daarnaast wordt de behoefte aan gedetailleerde en real time informatie op evenementen steeds groter. Wij hebben daarom digitale signing ontwikkeld. We hebben deze manier van werken dit jaar al toe kunnen passen op twee grote beurzen in Nederland en België. De output hiervan is veel belovend. Daarom ontwikkelen we op dit moment de toepassingen voor andere evenementen zoals sportevenementen en andere publieksevenementen.

De mix van belevingsadvies, fysieke “on site” oplossingen en digitale signing zorgen ervoor dat we een unieke positie in de markt hebben. We zijn jong maar oh zo ambitieus! We hebben onszelf een doel gesteld waarvan anderen zeggen “doe nou eens even normaal”, wij willen namelijk leverancier worden op de Olympische Spelen. Het schier onmogelijke geeft ons de kick om hier heel hard voor te werken. Dat doen we met een kleine groep enthousiaste collega’s. In ons eerste jaar hebben we al reuzen stappen gemaakt waarvan we nooit hebben durven dromen. We mochten al twee Wereldkampioenschappen helpen met onze adviezen, producten en diensten. We zetten dus de juiste stappen richting ons Olympische doel.

Maar, er is altijd werk aan de winkel. Om onze droom waar te maken werken we op alle vlakken, zowel fysieke als digitale signing, aan vernieuwing en ontwikkeling. We willen de expertise die we hebben op het gebied van digitale signing verder uitbreiden. We willen nieuwe innovaties toepassen binnen onze concepten en het gebruiksgemak voor organisatoren en voor de eindgebruiker verbeteren. Hiervoor voeren we op dit moment verkennende gesprekken met diverse partijen, maar eerlijk is eerlijk, we kunnen niet wachten om hier de volgende stappen in te maken.

Om onze grenzeloze ambitie in goede banen te leiden ben ik als directeur van Brandcare gestart met het ondernemersprogramma Business Roadmaps. Hiermee dwing ik mezelf om tijd vrij te maken om te werken aan de strategische ontwikkeling van het bedrijf en niet alleen maar aan de ontwikkeling van binnenuit. Daarnaast geeft het programma me handvaten en nieuwe inzichten waardoor we een concrete Roadmap kunnen ontwikkelen en de kans dat we ons grote Olympische doel gaan halen veel groter wordt door de tastbare handvaten. Ik kan het iedere ambitieuze ondernemer aanraden.

Meer weten?
Kijk op www.eventmaps.nl


Nog niet ingeschreven voor de Keynote nieuwsbrief?

Thema’s: Arbeidsmarktoptimalisatie, Ondernemerschap, Innovatie en met nieuws over: Workshops en Seminars. Schrijf je in voor de Keynote nieuwsbrief.

Terug
agenda
Agenda

6 sept - Regiosymposium Keyport, SML en OML

Algemeen, Innovatie, Arbeidsmarkt, Onderwijs, Ondernemerschap
6 september 2018 Aanvang 19:00 Einde 21:30
Regiosymposium Keyport, SML en OMLDonderdag 6 september 2018, 19.00 - 21.30 uurLocatie: Beachclub Degreez, Velkenskamp 1, PanheelVoor: Gemeenteraadsleden, Bestuurders De mooiste muziek, zit in goed s... Lees meer

20 sept - Pitch Event Limburgse Versnellingstafels

Algemeen, Logistiek, Agri, Zorg, Leisure & retail, Maakindustrie, Innovatie, Ondernemerschap
20 september 2018
PITCH EVENT: 20 SEPTEMBER 2018 Reserveer nu alvast 20 september 2018 in je agenda. Dan zal het eerstvolgende Pitch Event plaatsvinden. Bekijk nog eens alle pitches van 9 november 2017.www.delimburgsev... Lees meer
Nieuwsbrief

Schrijf u hier in voor de 2 wekelijkse keynote nieuwsbrief met het laatste nieuws uit de regio. U ontvangt voor de inschrijving een opting-in e-mail die u moet bevestigen.

Stichting Keyport 2020, Postbus 950, 6000 AZ Weert
Menu